stressad?

Torsdag.. har inte gjort så mycket idag. Kollat på tv o myst med älsklingen, skönt o chilla nu när det är lov. Emelie is back in town så jag ska väl ta o träffa henne med, än är inte dagen över :) By the way över till något helt annat. Kollade in blondinbellas blogg idag där hon hade lagt upp ett inlägg om ''stress''. Sorligt nog så hittade jag faktiskt två punkter som stämde in på mig väldigt bra just nu.. 


[X] Du känner dig totalt utmattad och all energi är som bortblåst eller så är du överenergisk och kan inte varva ner.

[X] Du får ångest eller hamnar i en depp-svacka. Inget känns roligt längre och folk i din närhet börjar kalla dig överkänslig.


Måste börja ta tag i saker o ting nu känner jag, skärpning haha! Men sånt är livet i guess. Nu ska jag äta pizza och sen dra mig vidare. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0