Back to hell

Skönt att det var sovmorgon, hade nog aldrig kommit upp annars. Igår planerade vi vårt arbete som ska redovisas på tisdag, det gick väl bra i guess. Idag satt vi dessutom kvar i skolan från 13-16, duktigt! Men det var tyvärr bara Emelie som var duktig och övade o engagerade sig. Vi andra bara babblade om massa annat skit. Därför har jag fått plugga en massa efter skolan.. sitter fortfarande och har lite småpanik! Har inte fått in allt jag ska säga än. Övar en stund till och sen får de gå som det går helt enkelt. Hatar redovisningar.


Måste bara påpeka att jag hatar snön, jag som hade hoppats på lite vårkänsla om någon vecka men de här lär ju va kvar fram till maj typ.. haha det var mycket hat idag känner jag. Nu ska jag öva lite till da och sen får det bli läggdags. Godnight bitches!



bara för de så lägger jag upp några vårbilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0